Upravit stránku
  • 1

    Musím do stacionáře chodit každý den, na kolik hodin a jak často?

     

     

  • 2

    Do stacionáře každý den chodit nemusíte, záleží na Vás. Stejně tak záleží na Vás, kolik hodin u nás strávíte. Nicméně s ohledem na nabízené aktivity a stravu doporučujeme odchod kolem 13. hodiny.

  • 1

    Je podmínkou k přijetí příspěvek na péči?

     

     

  • 2

    Příspěvek na péči není podmínkou pro přijetí do poskytované sociální služby. Nicméně pokud budete sociální službu využívat, máte na příspěvek na péči nárok. Rádi Vám se žádostí pomůžeme.

  • 1

    Jakým způsobem se platí úhrada za poskytované služby a kolik bude stát?

     

     

  • 2
    Platit můžete několika způsoby, můžete si vybrat, zda budete hradit úhradu za poskytnuté služby v hotovosti, přes účet nebo inkasem. Cena za poskytnuté služby se odvíjí podle určení míry podpory při prvním kontaktu (sociálním šetření). Příklad výpočtu najdete v Sazebníku.
  • 1

    Zajišťujete i stravu a je možnost výběru z diet?

     

     

  • 2

    Ano, stravu zajišťujeme dvakrát denně (přesnídávka, oběd). Je možnost výběru ze čtyřech typů diet (normální, s omezeným tukem, diabetická a žlučníková). Během celého dne zajišťujeme pitný režim.

  • 1

    Jak probíhá běžný den ve stacionáři?

     

     

  • 2

    Uživatelé denního stacionáře se zapojují do jednotlivých programů dle časového harmonogramu:

    06:30 – 09:00              docházka uživatelů do zařízení, individuální podpora a aktivizační činnost

    09:00 – 09:30              dopolední přesnídávka

    09:30 – 11:30              aktivizační činnost, práce v terapeutických dílnách, vycházka apod.

    11:30 – 12:30              oběd, polední odpočinek

    12:30 – 16:30              individuální aktivizační, vzdělávací, zájmová činnost

     

  • 1

    Jaká je doprava do stacionáře?

     

     

  • 2

    Uživatelé denního stacionáře mají možnost využít naši svozovou službu (týká se pouze seniorů bydlících v Pardubicích), ostatní uživatelé se do stacionáře dopravují městskou hromadnou dopravou s ohledem na dobrou dostupnost anebo dopravu zajišťují blízcí. V případě zájmu o dopravu lze využít služby jiných přepravních společností.

  • 1

    Co je potřeba donést si s sebou první den nástupu?

  • 2

    První den nástupu si přinesete přezůvky, náhradní oblečení, fotografii formát 9x13 (pouze u metálně postižených), kávu anebo čaj, cukr.  V případě využití fakultativní činnosti dohledu nad požitím léku, je nutné mít léky připraveny v lékovničce.

  • 1

    Když nebudu se službou spokojen, můžu ji ukončit?

  • 2

    Ano, službu můžete ukončit kdykoliv dle podmínek smlouvy anebo dohodou bez problémů.

  • 1

    Když se mi bude ve stacionáři líbit, můžu rozšířit službu?

  • 2

    Ano, službu lze rozšířit kdykoliv po oboustranné domluvě s ohledem na okamžitou kapacitu.

  • 1

    Může za mnou do stacionáře přijít návštěva?

  • 2

    Ano, jsme otevřené zařízení a nemáme s návštěvami problém. Nicméně návštěva se zapisuje do Knihy návštěv.

  • 1

    Je u vás zdravotní péče?

  • 2
    Naše zařízení zdravotní péči neposkytuje. Po komunikaci s blízkými a s ohledem na zdravotní stav uživatele je ve vážných případech kontaktována RZS.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti